Hemma

Hejsan hoppsan allesammans!!

Äntligen är jag hemma igen. Måste motvilligt erkänna att jag har saknat bloggandet och min egen säng. Men det var inte så pjåkigt uppe i fjällen heller! ;P Vi hade nästan solsken varje dag förutom en dag då det snöade och blåste som in i, jag vet inte vad... men mycket var det iallafall! Sikten i backen var otroligt dålig! Man såg inte mer än 1 meter framför sig. Men tappra och modiga som min familj är, åker vi ändå ut i snöovädret för att iallafall försöka åka lite skidor. Men efter ungefär 1 timme ger vi upp och åker hem och myser i stugan. Men som sagt... Det var en dag utav 7 som var dålig, det tycker jag att man kan stå ut med. Man får ju ta hänsyn till att vädret uppe i fjällen är lite knasigt, skiftar otroligt mycket hela tiden.

Självklart har jag fotat lite. Nja,lite var väl en enorm underdrivt... Jag har tagit miljarder foton, men jag lägger upp de allra bästa så får ni kommentera sedan. Jag lägger upp dem som miniatyr, men för er som inte vet så kan ni dubbelklicka på bilderna i miniatyr så blir de till "normal storlek". Hoppas ni gillar det! Det är skönt att vara tillbaka. Borta bra men hemma bäst.

    

      
Det där var bilderna från backen, nu kommer de från stugan ;P

         
Lekte lite med kameran ;P      Tänt ljus, vilken är finast? 

   
Myskläder <3            Efter backen ;P 

Men nu är det hög tid för mig att krypa ner i sängen och dras iväg på Nils Holgerssons äventyr. Vi hörs imorrn! Sov gott ;)

Puss och Kram
Milla 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0