Fjällen!

Hejsan hoppsan!

Äntligen är det påsklov! Det har varit mycket efterlängtat! Jag åker faktiskt iväg till fjällen imorrn ! Det ska bli jättekul men jag kan förstå att ni kommer sakna alla min gulliga inlägg. <3 Hihi, men ni kan tänka på en sak som får er på bättre humör, jag är bara borta i 7 dagar, kommer hem nästa lördag. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Har också med mig mobilen så det är bara ringa eller sms:a om ni vill något! (AAA)

Tog lite bilder idag på söta Eve och Madde. Vi skulle egentligen göra något idag men jag var tyvärr tvungen att avboka bara för att jag var tvungen att packa och städa mitt rum inför morgondagen. Men det får bli någon annan dag! Längtar! Aja, här kommer bilderna... Ni får även mer bilder från fjällen när jag kommer tillbaka!    
Allmänt cool himmel!

 
Sötnosarna <33

Men nu ska jag gå och lägga mig. Måste ju vara pigg för den 8 timmars bilturen imorrn *host*. Hej då på ett långt tag nu! Kommer sakna er alla sjukt mycket, love you! <3333

Puss och Kram
Milla







Kommentarer
Postat av: Ellii

Haha'. Härliga bilder! Det ser ut som du bor mer på landet än vad jag gör - och då är det extremt ;) Pusspårej, sötnos!

2009-04-04 @ 23:53:37
URL: http://elladavidsson.blogg.se/
Postat av: Ellii

Haha'. Härliga bilder! Det ser ut som att du bor mer på landet än vad jag gör - och då är det extremt!

Pusspårej, sötnos!

2009-04-04 @ 23:55:28
URL: http://elladavidsson.blogg.se/
Postat av: Ellii

Humm - dubbelt upp är lika med dubbelt så bra, right? :P

2009-04-04 @ 23:56:40
URL: http://elladavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0