Design

Hejsan hoppsan! :)

Känner mig lite smått grinig idag eftersom jag skulle fixa bloggens design, men det gick inte speciellt bra. Jag kunde inte få den centrerad som den var tidigare och det blev konstigt med färger osv. Och efter ett tag så börjar datan få fnatt och haka upp sig, så då var jag tvungen att avsluta och som ni själva ser så ser det sååå  fult ut just nu.Sak efter sak gick fel, men jag ska försöka fixa den imorrn, men jag orkade inte sitta vid datan längre, har redan suttit 2 timmar för att fixa på designen! Jag ska istället låta Nils förmedla sina äventyr till mig :) Vi hörs imorrn, då ni förhoppningsvis får se en bättre och finare design än vad det är nu.

Puss och kram
Milla

Kommentarer
Postat av: jocke s

Du lyckades asså inte med designen, efter 2 timmar, bra gjort Milla ^^

2009-04-13 @ 14:19:00
URL: http://henkelarssongoeslegend.blogg.se/
Postat av: Joakims

Kan du eller Jocke?

2009-04-15 @ 15:15:41
URL: http://wannabemouli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0