Andra inlägget

goddag kära läsare!

Jag hade inte tid igår att skriva ett inlägg men idag tog jag mig tid att hinna skriva. Det har inte varit något speciellt intressant som har hänt idag bara det gamla vanliga skolan, läxor sedan träna. Jag kan däremot berätta en rolig sak som kommer hända om någon månad, jag ska nämligen börja spela piano. Det kommer säkert vara väldigt komplicerat i början och att ha fingrarna på rätt plats kommer nog vara den största utmaningen för mig. Men det kommer bli superroligt. Jag är alltid en positiv person men jag har kommit på en sak som inte är positiv, läxorna. Vi får minst 7-8 st läxor i veckan, jag förstår inte varför de ger oss så mycket läxor. Vi ungdomar har faktiskt ett liv utanför skolan, jag lovar!! Lärarna borde börja kommunicera bättre med varandra så att de inte pepprar på med läxor. Aja det finns inte mycket man kan göra, jag lär mig iallafall. Jag hart också upptäckt en till sak idag, jag behöver flera tröjor!!! Om det är någon som har lust att hänga med och shoppa någon dag kan ni ju gärna säga till;)  Nu ska jag ta och krypa ner i min sköna säng, godnatt och kommentera gärna ;)

Kommentarer
Postat av: Dänn

Ditt liv upphör aldrig att underhålla mig xD

2008-09-12 @ 22:50:12
URL: http://xbaaangx-affection.blogspot.com
Postat av: Ella elle l´a

Självklart är jag taggad på en shoppingdag! Slå mig en signal så bestämmer vi tid med desamma :)



Bamsekramar på dig min vän! Se ya!

2008-09-18 @ 23:03:16
URL: http://elladavidsson.blogg.se/
Postat av: Oscar

HA! Byt till Rudan då! Vi får mindre men "svårare" läxor.

2008-09-24 @ 16:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0