de tredje inlägget

Goddag kära läsare!

Jag var på min första pianolektion igår, det var superkul :D. Jag var tok exalterad. Fast min pianolärare var lite förvirrad i början men sedan när han visste hur mycket jag kunde och vart han hade alla papper blev det superkul. Jag har nu suttit här hemma framför pianot och övat tok mycket. Som jag kanske har nämt har jag inte världens talang att spela med vänster hand men nu börjar det ta sig ska jag erkänna. Det känns jätte skönt :D Jag längtar tills nästa lektion!!! Ja och allt annat funkar som vanligt, skolan är som vanlig, mycket läxor och prov. Vi har en uppgift i svenskan att vi ska läs ut en bok och sedan skriva en bokrecension om den. Jag läser då Camilla Läckbergs bok Tyskungen och det är verkligen en bok jag rekommenderar!!!! Den är superbra :D:D Likaså hennes andra böcker, bl.a Predikanten och Stenhuggaren det är iallafall dem jag har läst och rekommenderar :D. Och även träningen flyter på, joggade 5 km häromdagen med min mamma, blev inte ett dugg anfådd och vi joggade på 25 minuter, känner mig lite stolt :D:P. Åter igen har jag fått klagomål om att jag inte skriver tillräckligt ofta i min blogg, men jag lovcar att jag ska förbättra mig från och med idag :P Det tar ju trots allt bara 15 min att skriva ett inlägg ungefär :P aja, nu är det dags att plugga lite! kommentera gärna!! ;)

Kommentarer
Postat av: Steve the vagina

Ack,tomma löften xD

2008-09-26 @ 19:18:30
URL: http://rooar.bloggspot.se
Postat av: Alexander

super kul med piano lektioner , men du måste då öva lite mer med vänstern :P haha

2008-09-26 @ 22:56:41
URL: http://alexcine.blogg.se/
Postat av: Alexander

Och jag glömde , du får lova mer inlägg!

2008-09-26 @ 22:57:31
URL: http://alexcine.blogg.se/
Postat av: Ella

Vad hände med det su sa om att skriva ofta? :o Vill veta mer om ditt liv :)Skriv!

Puss och Kram, skummbanan!

2008-09-28 @ 22:20:20
URL: http://elladavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0