JUL :D

Hej igen!! :D

Nu skriver jag förvånadsvärt mycket i min blogg :D iaf... som ni alla vet, eller iaf borde veta så är det endast 2 dagar kvar till jul :D Jag längtar så mycket!! :D Det kommer bli tok roligt... men har tyvärr inte riktigt kommit in i julstämmning eftersom det inte finns någon snö... det suger :(  Man kan väl hoppas på att det kommer lite snö till nyår. Idag var Jag med Helle inne i stan och handlade julklappar. Känner mig stolt eftersom jag nu har köpt julklappar till alla kompisar inklusivt familj :D Hoppas alla gillar deras julklappar annars ska ni få se på andra bullar ;) haha, älskar det uttrycket så var tvungen att ha med det :D Jag och Helle var inne i stan i ca 5 timmar och åkte sedan hem till mig där vi slog in julklapparna. Helles inslagning blev dock lite snyggare än min, men men... man kan inte vara bra på allt eller hur? Och resten av dagen har jag tagit det tok lugnt :D Jag älskar julen och julfilmerna :D:D De är ju bäst!!  Men nu ska jag sova... ha en trevlig jul allesammans :D Merry merry christmas :D:D


puss och kram ;)

Kommentarer
Postat av: Mouli

haha millan du är ju bäst på allt annat! ;)

2008-12-23 @ 20:09:43
URL: http://wannabemouli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0