Ett till :D

Hej allesammans!

Jag kom på en sak idag, jag har inte skrivit i min blogg på ungefär 2 eller 3 månader. Det är katastrof :P Så därför efter mycket klagomål bestämde jag mig för att göra det idag :D Allt går verkligen super!! Jag spelar piano riktigt bra nu faktiskt och snart är det lov och jag sov  över hos madde i helgen :D
Vi hade tok roligt! Fast vi var helt flummiga :P Vi tittade på Alvin and the chipmunks, som äger!! :D De var tok söta...
I alla fall... Jag vill faktiskt gå på bio nu... någon som känner sig taggad?? ;)
Idag var första dagen på länge som vi inte hade några läxor, det va underbart :D Jag har bara tagit det lugnt hela dagen.
I alla fall... jag kommer faktiskt skriva imorrn också, då får ni höra mer ;) see ya... :D

Kommentarer
Postat av: Madde

ÄNTLIGEN :D

Jaa visst var det kul :)

2008-12-15 @ 18:12:59
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/
Postat av: Jockeeee a!

Alvin and the chipmunks? ceooool (H) ;D

2008-12-15 @ 18:13:44
URL: http://wannabemouli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0