Dagens aktivitet

Hej igen allesammans!

Det här hade ni inte väntat er va?? :P Jag skriver ett till inlägg :D Jag känner mig stolt :D Men iaf... vad har hänt idag? Jo, idag har det varit vanlig dag i skolan... Tråkig och den kändes som en evighet :P Sedan var jag med helle efter skolan... Vi bakade en kladdkaka som smakade underbart :D Har fortfarande lite kvar som jag tänkte passa på att ta innan någon annan gör det :P  Imorgon är det pysseldag i skolan, det är ju skönt fast vi går miste om våran sovmorgon! Jag blev tok sur när jag hörde det men det är inte mycket att göra åt saken :P Som sagt det har faktiskt inte hänt något spec idag så ni får veta destu mer imorrn då jag ska till stan med helle och handla julklappar :D :P  Hej då och ha en tok trevlig kväll ;) puss och kram :D

Kommentarer
Postat av: Jockeeee a!

haha vi får sovmorgon till 10 :D bäääääst (x

2008-12-16 @ 19:43:48
URL: http://wannabemouli.blogg.se/
Postat av: Madde

Nej Jocke du suger ;D



Julklappar va....hoppas du köper nåt fint till mig (A) Haha nej skoja bara...typ :)

Gott med kladdkaka...tror jag :P

Kul med pysseldag. NOT :D

<33

2008-12-16 @ 21:17:26
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0