Italien

Hej hopp! :D

Det blev inget inlägg igår för klockan blev alldeles för mycket och jag hade då varken ork eller lust att skriva. Men jag ville bara hinna skriva ett sista inlägg innan jag åker till Italien som jag gör om några timmar. Vi åker iväg vid 5 på morgonen så jag kommer väl vara måttligt trött. Detta innebär att jag måste gå upp vid 3! :O Men det är värt det. När jag kommer hem lägger jag upp lite bilder från gårdagen och från Italien, det lovar jag. Jag hoppas ni klarar hela 3 veckor utan mig! :O Aja... Ha en toppen sommar! :D Vi hörs om 3 veckor. ;)  



Puss och Kram
Mills

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer att sakna dig mycket :( men som jag sa bara du har det bra så är jag glad hoppas du får det bra i italien <3

2009-07-09 @ 21:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0